Diskriminace mužů (i za jejich práva se bojuje)

30. května 2015 v 19:35 | lilienviv |  Zaujalo mě
Feminismus totiž není jenom o ženách.


Představme si dívku, holku, ženu. Jak vypadá "správná" osoba ženského pohlaví? A existuje vůbec něco takového? Ne. Samozřejmě že ne. Většina lidí už si zvykla na to, že jsou ženy různé. Že neexistuje ta správná a perfektní. Ačkoliv je nám médii neustále předkládán ten samý vzor, muži to většinou chápou. To, že některé holky nosí sukně a jiné kalhoty jim nepřijde divné. Nebo ano?
"Respektujte ženy, které jsou ještě panny, respektejte
ženy spící s 8 muži najednou,
respektujte ženy, které nemají rády muže,
respektujte ženy, které mají penis."

Ale co chlapec, kluk, muž? Jak vypadá "správná" osoba mužského pohlaví? A jak se díváme my, ženy, na nalíčeného muže? A jak se na něj vlastně dívají muži? Ženy se přece navzájem podporují ve své rozmanitosti. Dělají muži to samé? Nebo si řeknou "Hmmm, buzna, no...". Ačkoliv by to měli být oni, vystupující za SVÁ VLASTNÍ PRÁVA na to, být jiný než ostatní, děláme to my. Ženy. Feministky. A ještě ke všemu jenom nějaké. Proč by měl proboha kluk vypadat jako dřevorubec? A proč by si nemohl lakovat nehty? Proč není společnost schopna pochopit, že i muži mají city?
"Oblečení je bezpohlavní. Barvy jsou bezpohlavní."

NOVINKA: MUŽI JSOU ÚPLNĚ NORMÁLNÍ LIDSKÉ BYTOSTI, TAK JAKO MY VŠICHNI.

"Takže si to ujasníme... Já může nosit na veřejnosti kalhoty, on ale šaty ne?"

Proč jim upíráme právo na originalitu? Proč je urážíme?
Představme si KLUKA. Nalíčeného, s nalakovanými nehty. Co za urážky uslyší?

"Holčičko!" "Slečinko!" "Buzerante!"

 
"Tohle nefunguje, musíme to zkusit jinak"
ASERTIVNÍ () MRCHA
"Bože, ta je panovačná."

"Strašně se bojím, nevím, jestli to zvládnu."
SRAB () VYDĚŠENÁ
"Ty snad nemáš koule."

"Jediné na co dneska myslím je sex."
NADRŽENÝ () NYMFOMANKA
"To se pozná, podle toho jak mluví. Dá se říct, že je to devka."

"Kvalita tvojí práce se poslední dobou zhoršila. Co se děje?"
PŘÍMÝ () NEPŘÍJEMNÁ
"Lidé tě budou mít radši, když na ně budeš trochu milejší"

"Nemůžu uvěřit, že jsme se rozešli. Myslel/a jsem, že se milujeme."
PATETICKÝ () ZLOMENÁ
"Nevěděl jsem, že se ti dostala tak pod kůži..."
 
Proč je pro kluka tou nejhorší urážkou oslovení "holčičko"? Copak je být ženou špatné? Dost to vypovídá o současné společnosti, bohužel. Co jste to děti naučili?!? Že být jiného pohlaví je slabost? Copak je milovat někoho slabost?

"Házíš jako holka!" "Běháš jako holka!" "Hraješ jako holka!"




A já se jenom ptám: "Proč?" Proč nejste schopni akceptovat to, že se někdo liší? A proč se ze slova "feminismus" stalo sprosté slovo, když vymýcení výše popsaného případu je jeden z klíčových bodů téhle ideologie?
"Feminismus? Ne, děkuji, dávám přednost rovnosti pohlaví."
"Vodu? Ne, děkuji, dávám přednost H2O"


Svět NENÍ černobílý. A nenechte nikoho, aby vám namluvil, že je.
 

20 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Cleo Cleo | Web | 31. května 2015 v 8:38 | Reagovat

Feministky jsem nikdy neměla ráda. Co mě neuvěřitelně urazilo, byl takový projekt, který se konal u nás na škole. Byla to podpora žen, aby se daly na technické obory. Každé dvojici holek byla přiřazena jedna studentka, která si s váma povídala o kvalitě školy, ukázala vám ji, atd. Pro holky to bylo povinné. Napadlo mě ale... kluci by možná taky něco rádi věděli. A ano, několik se jich ozvalo, proč něco takového není i pro ně. Proč my to máme povinné a oni zakázáno? Rozhodla jsem se tam i přes to "povinné" nejít. Nebudu podporovat nic, co takhle podporuje feminismus.

2 lilienviv lilienviv | Web | 31. května 2015 v 11:24 | Reagovat

[1]: To je spíš pseudofeminismus :/ Feministky (i feministi) jsou pro rovnoprávnost, ačloliv uznávám, že jde prvoplánově o práva žen, protože ty byly stovky let utlačovány. Projekt který jste měli ve škole byl vůči klukům dost nefér.

"Nebudu podporovat nic, co talhle podporuje feminismus." Protože jde o to, aby ženy i muži měli STEJNÁ PRÁVA, rozhodně se nejednalo o feminismus.

Možná to vypadá, že máme stejná práva jako muži, není to ale pravda. My potřebujeme feminismus.

Po tom všem, co jsi v životě zažila a zažiješ, bylo by hloupé, nestát na své straně, ne?

Není důvod feministky nenávidět. S pravými feministkami se nedá nesouhlasit a těm pseudo doporučuji vysvětlit základní princip feminismu (viz první a poslední obrázek.

3 Jana Jana | E-mail | Web | 24. června 2015 v 11:18 | Reagovat

Každé, dostatečně zralé a vyrovnané ženě bych přála trávit nějaký čas s transexuálními lidmi :) Lidem se o rovnosti lehce mluví, pokud si nezažijí, že to tak není :)

4 baruschkasf baruschkasf | E-mail | Web | 24. června 2015 v 11:36 | Reagovat

Nejúžasnější větu na podobné téma jsem slyšela na porodním sále, když ve vedlejším sálku zakřičela maminka a manžel na ní houknul: "Neřvi, jsi přece chlap, ne?"
Nalakované nehty u muže? Jsme to divný živočišný druh. Jediný, kde je samička křiklavější, než sameček. Tak proč ne?
Proč se nepřiblížit přírodě?
My ženy už jsme chlapům vzaly jejich malůvky a necháváme se tetovat, tak proč by oni nemohli?

5 Proby Proby | Web | 24. června 2015 v 11:43 | Reagovat

To je snad ten nejkrásnější článek, co jsem za poslední léta četla. Fakt moc pěkně napsané a ty obrázky tomu jen dodávají švih.. :) :) :)

6 surpan surpan | E-mail | Web | 24. června 2015 v 11:58 | Reagovat

Přirovnání, že něco děláš jako holka je hloupé. Nedávno jsem jej použil a hned jsem se pak zamyslel, co je to vlastně za ptákovinu. Ač jsem nechtěl, bylo to zesměšnění na ženy, přitom to mělo jen ukázat, že týpek dělá něco dost divně.
Ale teda že by si měl týpek malovat nehty? Nelíbí se mi styl dnešní styl některých měšťáků, kteří už nejsou chlapi, prostě mi přijdou nechutní. A to nemám nic proti homosexuálům, jen nechápu styl některých dnešních mladých heteráků z měst.

7 Amia Amia | E-mail | Web | 24. června 2015 v 12:11 | Reagovat

Nemyslím, že se jen ženy bijí za práva mužů, ale jinak souhlasím.
Nalíčený kluky třeba potkávám docela často, abych pravdu řekla. Přesněji řečeno, hlavně mladíky co si korektorem nebo make-upem zakrývají puberťácké beďáky a nepřijde mi na tom nic divného.
Na nalakované nehty bych asi koukala. To ale máme i my, kluka označí za buzeranta a kdyby holka šla ve špinavém oblečení a zpocená (z hřiště, posilovny...) tak ji zase zaškatulkují jako odporné nemyté prase.

Ten porovnávací obrázek (chlap je tohle a ženská tohle, když řeknou tuhle naprosto stejnou věc) mě dostal. Vlastně mě nikdy nenapadlo, že je to až takhle, ale jo. Fakt je.

[1]: Pleteš si feminismus s něčím jiným. Feministky jsou za rovnost pohlaví, ne povýšenost

Ps: nedávno jsem psala docela podobný článek. Hezké :D

8 Scrat Scrat | E-mail | Web | 24. června 2015 v 12:12 | Reagovat

Konečně to někdo napsal! Jsem feministka a na 100% souhlasím :-)
Lidi by si měli uvědomit, že ať má někdo penis nebo vagínu, neurčuje to to, jak se chová a co má rád. Nesmíme se nechat utlačit sexisty a lidmi, kteří podporují role muže a ženy!
(kdyžtak, napsala jsem na to někdy v březnu podobný článek, tak se na to můžeš kouknout na mém blogu jestli chceš :) ) :-)

9 Snílek Snílek | E-mail | Web | 24. června 2015 v 12:21 | Reagovat

Nejvíc mě na současném feminismu vadí ta představa, že se jedná "o svalovité, špinavé a lesbické mužatky, které nesnáší chlapy a chraň ruka, aby jí někdy s něčím pomohl, nebo třeba jen otevřel dveře." To není feminismus! To je jen zvrácená představa ustrašených bulíků, kteří se bojí. Nic víc v tom není. Když ve společnosti řekneš, že jsi feministka, tak se na tebe hned sesype lavina otázek: "A to jsi jako na holky? A jak jako sexuješ, když nesnášíš chlapy? Pojď sem kočičko, ukážu ti něco moc pěknýho (doprovázené významnou gestikulací na penis, nebo rovnou jeho chycení). Takže když ti nějaký chlap otevře dveře, začneš na něj řvát? A jak chceš mít děti? Takže to jako doma nevaříš, neuklízíš, nepereš a tak (má-li přítele)?" A spousta podobných věcí.
Stejně jako je představa gaye - kluk starající se jen o svůj vzhled, přílišná měkota, které se nemůžeš ani dotknou, aby se nerozbrečel, co nosí růžovou barvišku...

Přiznám se, že vidět chlapa se záměrně nalakovanými nehty a v šatech, by mě trochu vyděsila. Ale to každá neobvyklá věc. Pokud by mu to neslušelo víc jak mě a choval se ke mně jako můj přítel a ne kamarádka (tj. zastal taky nějakou práci, protože i přes všechnu "genderovou rovnost", mužské a ženské tělo je prostě různě uzpůsobené, takže abych já tahala třicetikilovou bednu, zatímco on si vezme tašku se třemi pomeranči, to teda jako ne), ať si nosí co chce.

A ještě jedna perlička na závěr. Kluci strašně protestují proti růžové, červené a chtějí nosit modrou a zelenou, přitom ale nikdo netuší, že ještě před nějakými 200 lety to bylo obráceně. Modrá a zelená byly zásadně ženské barvy.

10 hellboy hellboy | Web | 24. června 2015 v 13:20 | Reagovat

skvělej článek:-)

11 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 24. června 2015 v 13:43 | Reagovat

A možná by to mělo bejt i naopak. Tak to funguje v přírodě, samečci jsou výraznější, než samice. Barevnější, předváděj se, snaží se samici dostat. Takže...chlapi, začněte se malovat. Hned, teď a okamžitě!

12 necroparanoia necroparanoia | E-mail | Web | 24. června 2015 v 14:05 | Reagovat

[6]: Souhlas, tohle by měla bejt opravdu jen výsada žen.

13 Ninisisinka Ninisisinka | 24. června 2015 v 15:00 | Reagovat

Výborný, zajímavý článek :3

14 Nami Nami | Web | 24. června 2015 v 17:03 | Reagovat

Hej, nevěděla jsem, že dokážu ze spánku napsat článek a cizí blog :D Přesně můj názor, tleskám :)

15 feministicgirl feministicgirl | Web | 24. června 2015 v 17:27 | Reagovat

A přesně o tomhle mluvila Emma Watson v září na schůzi OSN.
Ten ideál "mužnosti" je tak neuvěřitelně stupidní. Tak strašně moc stupidní. Od muže to žádá velkou odvahu, když chce ukázat svoje odchylky od tohohle ideálu. Křivdy na ženách se řeší už dlouho, to je dobře. A stejně tak je dobře, že se konečně začíná mluvit i o křivdách na mužích. Protože společnost muže neuvěřitelně svazuje.

16 Claire Claire | E-mail | Web | 24. června 2015 v 17:34 | Reagovat

Podle mě je feminismus největší blbost, jaká mohla zemi potkat. Pochopitelně a přesně jak píšeš - pokud jde o rovnost, je to správné, ale kecy stylu "ženský jsou víc, lvice, držme pohromadě, sesterská síla" - to všechno jsou kecy.

Na stranu druhou, podle mě je to zkrátka tak nějak psychologicky dávno, co se třeba nošení druhů šatů nebo barev - pokud tedy člověk není jiné orientace apod. Zkrátka je to tak zažité.

Naopak s emocemi a jejich vyjadřování s tebou můžu jen souhlasit :)

Skvělý článek!

17 kalamity jane kalamity jane | 24. června 2015 v 20:03 | Reagovat

proti rovnosti nic nemám ale lakování nehtů u mužů to už je dost :D to bych asi nepřekousla

18 hogreta hogreta | E-mail | Web | 24. června 2015 v 22:24 | Reagovat

No jo, ale mít stejná práva ještě neznamená, že máme popírat to, že jsme JINÍ. Ženy a muži JSOU JINÍ. Je fajn, když mají představitelé obou pohlaví stejná práva - když mají stejně kvalifikovaný muž a žena stejné platy, když stejně schopný muž a žena jsou na stejné pracovní pozici, když stejně schopný muž a žena můžou studovat stejný obor a mají za stejné vědomosti stejné výsledky a stejné možnosti.

Ale nemůžeme popírat to, že jsme v mnoha věcech rozdílní. Například tím, že řeknu, že chlapi mají většinou lepší prostorovou představivost a ženy jsou většinou více emotivní - tím nikoho nenadřazuju, jen říkám fakta. Nic víc, nic míň.  A žena by - podle mě - měla vypadat jako žena a muž by měl vypadat jako muž. Pokud si chlap lakuje nehty nebo má makeup, pak přece není urážlivé říct "vypadáš jako holka" nebo "chováš se jako holka". Je to pravda. Když si ženská nechá narůst vousy nebo knírka (nebo třeba dlouhé chlupy na nohou), tak taky bude vypadat jak chlap. Není to urážka. Ať si třeba chlap klidně lakuje nehty a ať si žena klidně nechá narůst knírek, máš pravdu, je to jejich věc. Ale je přirozené, že to bude vzbuzovat rozruch - a nemá to s feminismem nebo s nějakou "nerovnoprávností" vůbec nic společného. Vzbuzuje to rozruch, protože ten daný člověk najednou vystupuje v jiné roli, než na jakou jsme ve společnosti zvyklí. Ale není to žádné nadřazování jednoho pohlaví nad druhé. Rovnoprávnost není o tom, že jsou všichni stejní, ale o tom, že jsou si rovni - rovni svými možnostmi a lidskou důstojností.

19 Uraluska Uraluska | E-mail | Web | 24. června 2015 v 22:43 | Reagovat

Ááá, mně to právě smazalo komentář. Tak ještě jednou. Představa nalíčeného kluka, natož pak s nalakovanými nehty nebo v šatech, mi přijde přinejmenším podivná. Ne že bych ho považovala za gaye, na to znám gayů příliš mnoho, ale bylo by to zvláštní. Na druhou stranu, mně přijdou zvláštní (i když ne tak moc) i ženy s krátkými vlasy.

Celkově jsem tak trochu antifeministka. Věřím na mužské a ženské role, věřím tomu, že nás naše pohlaví neskutečně moc ovlivňuje a že se nemůžeme lišit jenom jím, vážím si gentlemanství. Možná i proto nemám potřebu bojovat za ta práva, která tu nastiňuješ. Nesabotuji boje za rovnost pohlaví, ale tiše doufám, že ještě nějakou dobu nám tu ta nerovnost zůstane. Je to reálné, společnost většinou na takovéhle změny potřebuje čas.

20 grey.t grey.t | E-mail | Web | 24. června 2015 v 23:37 | Reagovat

Nevím, jak se ti za tohle odvděčit, ale skládám ti velkou poklonu. Protože, ač se tohle může zdát jako celkem normální názor zdravého člověka, většina lidí to nechápe. Z mého pohledu, jakožto subtilního mladého muže, je to asi tak, že se ráno probudím, na facebooku fotka svalovce s komentářem - takhle vypadá správný chlap, ne jako ty buzničky. (Sorry, pánové, že se mi líbí jiný typ postavy než vám). Akcentace mužství - a ještě víc správného mužství - je v dnešní době zdánlivé rovnosti a tolerance až neuvěřitelná.
Dál bych mohl pokračovat tím, že tolerance by se dala očekávat alespoň v některých kruzích - ale ani tam ji člověk nenajde. Očekávala bys třeba, že homosexuálové jako menšina budou víc tolerantní, protože vědí, jak nepravdivé jsou někdy předsudky většiny. Ale když dojde na jinou menšinu, jsou to stejně xenofobní idioti, jako ostatní. Stejně tak když dojde na tvar postavy, najde se spousta těch, kteří hlásají, že kluk má vypadat jako kluk a ne jako holka.
Nevím, celkově jsem z toho článku dojatý a zároveň plný dojmů a postřehů, které bych rád vyjádřil. Můj komentář tím pádem asi vypadá dost roztržitě, ale co tím chci říct především je, že si velmi cením toho, že někdo zastává tenhle názor, vyjadřuje ho a poukazuje na to, že rovný přístup stále není samozřejmostí, ale problémem, který většina lidí nemá vyřešený. Děkuji.

21 R. R. | 25. června 2015 v 6:06 | Reagovat

Já s Tebou souhlasím ... Jelikož věřím na duše, tak si myslím, že schránka není podstatná a tedy, že by nám neměla určovat cesty či kolem nás stavět mantinely. :) Osobně nemám nic proti těm, kterým jsou jejich "splečenské" role pohodlné, avšak doufám, že projeví stejnou toleranci i k těm, pro které není pohlaví tak směrodatné, resp. v jejich "já" nehraje tak důležitou roli, protože, koneckonců, jsme všichni lidé a to je, dle mého názoru, skutečně důležité. A kromě toho, jak zmiňuješ ve svém článků, některé představy o pohlavích jsou - pro některé - opravdu poměrně dost omezujícími...

22 Ang Ang | Web | 25. června 2015 v 9:17 | Reagovat

Jsem ráda, že se poslední dobou zvedají opravdový feministky, aby lidem vysvětlily, že jde vážně jen o tu rovnost a ne nadřazenost. Schvaluju.

23 Grumpy Grumpy | Web | 25. června 2015 v 10:45 | Reagovat

[18]: Naprosto souhlasím s tímto nejrozumnějším komentářem.

Navíc nechápu, proč bych měla respektovat "girls who suck 8 dicks at a time"...

24 Nekra Nekra | Web | 25. června 2015 v 10:49 | Reagovat

Jo, akorát mne dost překvapilo, že když píšeš o diskriminaci mužů, zaměřuješ téma hlavně na oblečení a sukně. V tématu o diskriminaci mužů jsem očekával problémy ohledně svěřování dětí do pěče v tom smyslu, že matky dostávají přednost (osobní zkušenost s tím nemám, ale o tom, že se to děje jsem četl a věřím tomu).

Vážně mi to přijde zvláštní, že se o tom v článku ani nezmiňuješ - nejsou snad takové problémy častější, než obavy mužů nosit na veřejnosti sukni/šaty?

25 Snapeova Snapeova | Web | 25. června 2015 v 11:33 | Reagovat

Je to skvely clanek. Zaroven souhlasim treba i s Hogretou.

Asi bych taky dost koukala na kluka s barevnymi nehty a tak. Je to hodne nezvykle, ale pokud to chce delat at to dela. Kazdy ma pravo citit se stastne a pokud treba tohle k tomu patri, tak at.

26 daniel5n daniel5n | Web | 25. června 2015 v 12:14 | Reagovat

Já s tím článkem apsolutně souhlasím lidé by neměli dělat věci jen na základě pohlaví to je přece neurčuje, ale na základě svojí osobnosti. Tou by se měli řídit především a dělat co je naplňuje. Předsudky nazákladě čehokoli jsou hnusný a pitomý.

27 lilienviv lilienviv | Web | 25. června 2015 v 13:57 | Reagovat

[3]: Takovou možnost jsem nikdy neměla. Každopádně bych se tomu nebránila :)

[4]: Skutečně uklidňující věta :D

[5]: Děkuju :)

[6]: Poznat, že jsi udělal chybu je první krok k tomu ji nikdy neopakovat :)

Nechutný styl? Možná trochu silná slova :) Já osobně preferuji "žít a nechat žít". Jim se to líbí, ať si to nosí. Dokud nikdo nenutí tebe nosit to co oni, tak se tě to netýká, ne?

Jinak to že už "nejsou chlapi"? Jaká je konkrétní definice mužství?

[7]: Ale "nemyté prase" přece neznamená muž (nebo lesba), ne? :D

Vzpomínám si, jak jsem ten obrázek viděla poprvé. Byla jsem v šoku, jak pravdivý je.

Děkuju :)

[8]: Rozhodně si ho přečtu :)

[9]: Tahle představa je absurdní. Znáš kampaň "this is what feminist looks like"? Geniální.

Já osobně gentlemanství uznávám (a oceňuji), rozhodně ho ale nevyžaduji. A podle mého názoru by se měla práce v domácnosti dělit 50/50.

A gaye v růžové jsem ještě neviděla :D
Neobvyklé věci lidi děsí, o tom žádná.

Za 100 let už to snad bude ok.

Mužské a ženské tělo je různé, o tom se nehádám a uznávám, že muži prostě unesou víc.

Já třeba nikdy nenosila růžovou, nesluší mi :) Radši mám modrou :D Kluci to celkově hrozně řeší :D

[10]: Děkuji :)

[11]: I to je možnost :D

[12]: Hlavně to nepřehánějte :D

[13]: Děkuju :))

[14]: Jsem ráda, že nejsem sama s tímhle názorem. :)

[15]: Myslím, že jsem viděla záznam :) Je to to, jak mluvila o pohlavích jako o spektrech? Jestli to teda nebylo na HeForShe :D

[16]: Za předpokladu, že feminismus znamená rovnoprávnost, rozhodně to není blbost. Nic jinýho NENÍ feminismus.

A sesterská síla? Mně osobně se představa holek držících spolu celkem zamlouvá :)

To že je něco zažité neznamená, že to tak musí být na pořád ;)

Děkuju :)

[17]: A proč ne?

[18]: Já rozhodně nepopírám, že jsme jiní. Problém je to neustálé připomínání, abychom nezapomněli, že jiní jsme. Proč by muž měl vypadat jako muž? Protože se to líbí tobě? Nebo společnosti?

V případě, že klukovi řekneš "vypadáš jako holka" nebo "chováš se jako holka", je to urážlivé už kvůli tomu vnímání dívek jako něčeho "podřadného". Jak vlastně vypadá ta tvoje "holka"? Jak se chová? A co muž? Jak vypadá ten? A jak se chová? A co se týče chloupků na nohou, holky je nemají?

A jak si asi najde v dnešní společnosti práci muž s kouřovým líčením? Tolik k rovnoprávnosti.

Já přece neříkám, ať upouštíme od genderových rolí. Já jenom říkám, že bychom neměli odsuzovat ty, kteří se rozhodnou pro jinou než jim společností předurčenou budoucnost.

[19]: Ta představa přijde divná nám všem, protože to na ulici prostě nevidíme. :D Ale na dlouhé vlasy u žen by sis za těch asi 100 let kdy se nosí mohla zvyknout :D

Antifeministka? Opak rovnosti pohlaví? Nadřazenost jednoho pohlaví nad druhým? Aha?

Gentlemanství se mi na mužích líbí :)) Ale nějak extra ho nevyhledávám ;)

Ta nerovnost tu pochopitelně bude, zvlášť v tak omezené zemi jako je ČR.

[20]: Děkuji :)

Právě to, že znám spoustu lidí s jiným názorem, mě donutilo napsat tento článek.

Reakce na VS-modelky jsou celkem časté ;) Jako třeba Real Body od Dove. Na "reálné muže" není cíleno nic.

Uznávám, že od menšin bych té tolerance čekala víc :/

Kluk má vypadat jako kluk? A kdo konkrétně to určuje? Je to nefér.

Vůbec není zač, doufám, že si tu někdo uvědomil jak hloupé předsudky jsou.

[21]: Názor stejný, důvody jiné ;)

[22]: Vážně mě štve, co si lidi myslí o feminismu. Musíme to změnit.

[23]: Jak už jsem psala v reakci na Hogretu: Já chci jenom to, aby byli akceptováni i ti, kteří do vašich představ nespadají :)

Proč bys jí měla akceptovat? Protože je to jenom její rozhodnutí? Protože jí třeba sex baví? Protože (z předpokladu, že není ve vážném vztahu), na tom, že spí s více muži není nic špatného? A protože tě její rozhodnutí nijak neovlivňuje?

[24]: Já ovšem o diskriminaci mužů u soudu nevím nic ;) Tak o tom nemůžu psát.

Já jsem s rozvedené rodiny a žiju s mámou - otec neprojevil zájem.

O tom jak často se to stává taky nevím. O tomhle ať píšou ti, co tomu rozumí.

[25]: Děkuji :)

Tohle je přesně to, co jsem doufala že uslyším :)

[26]: Přesně tak :)

28 Uraluska Uraluska | E-mail | Web | 25. června 2015 v 19:50 | Reagovat

[27]: Však dlouhé vlasy mi nevadí :) Ty krátké mi zvláštní přijdou bez ohledu na to, jak dlouho je ženy nosí. Jednoduše to nespadá do mé představy ženskosti. To samozřejmě neznamená, že je ženám, které krátké vlasy chtějí, zakazuji.

A ano, přesně tak, opak rovnosti pohlaví. Asi bych tomu raději říkala nerovnost než nadřazenost, protože si nemyslím, že by jedno pohlaví bylo obecně nadřazené druhému. Ale tomu, že jsme si rovní, nevěřím a zatím mě o tom nikdo nepřesvědčil, byť tady možná trochu narážíme na dost nejasný rozdíl mezi rovností a stejností. Tak jako tak, vím, že spoustě lidí přijde můj pohled nepochopitelný, ale to není důvod ho nerespektovat :)

29 lilienviv lilienviv | Web | 25. června 2015 v 21:06 | Reagovat

[28]: Já tvůj názor samozřejmě respektuji :) Tvoje reakce na krátké vlasy mě spíš překvapila, nikdy jsem nic podobného neslyšela :D V mojí rodině jsem jediná dlouhovlasá, zbytek žen vlasy pod 10 cm, takže jsem v tom vyrůstala ;)

Jinak mě moc mrzí, jestli to vypadá tak, že tvůj názor nerespektuji :( Rozhodně to tak nebylo myšleno. Jak říkám, celkově mě prostě tvůj pohled dost překvapil ;)

30 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 26. července 2015 v 19:37 | Reagovat

Problémem je, že muži nejsou ženy a existují věci ve kterých si nikdy tato dvě pohlaví nebudou rovna.
Já nejsem feministka, protože i když toto hnutí bylo zezačátku dobrá věc, dalo se to špatným směrem a tak z toho nepořádku nakonec vyšla v 80. letech krize mužské osobnosti a přefeminizované školství (což není dobré, učitelky jsou převážně ženy a když vychovávají, jsou chlapci v nevýhodě, protože učitelky nebudou jejich chování tolik tolerovat, nebudou je chápat). Jistě, přineslo to dobré věci, ale teď nám to všem přerůstá přes hlavu. A hlavně samotným feministkám.
Myslím, že muži na tu rozmanitost moc nehrajou a málokdy se budou v určitých věcech tolerovat. Prostě to tak je. A jediné, co je tu nepřirozené je právě chování dnešních feministek, které se snaží přetvořit svět k obrazu svému, kde muži budou "tolerováni" jejich způsobem a ne tím svým, mužským.

31 SergiooS SergiooS | E-mail | 16. ledna 2017 v 22:37 | Reagovat

I found this page on 13th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it's not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Just search for:  pandatsor's tools

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama